piątek, 26 marca 2010

PACZKA DLA EWY

Moja wielkanocna przesyłka już dawno doszła do adresatki więc mogę pokazac co dla niej przygotowałam

Kartka świąteczna



Pisanki : biżu i karczoch



A tutaj całośc mojej przesyłki


Wiem , że adresatce sie podoba . bardzo się cieszę .


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pogoda u nas cudna więc dziś o godzinie 8 .20 wyszłam do ogrodu a wrocilam gdy juz było prawie ciemno. Zmienialiśmy z meżem wygląd skalniaka .
Nasz skalniaczek miał już kilka lat i bardzo się obniżył.Zdjęliśmy dziś wszystkie rośliny , nawieźliśmy ok 20 taczek kamieni , na to ogromną ilośc ziemi , na to znów kamienie i posadziłam roślinki . Praca strasznie ciężka ale mam nadzieję , że za rok skalniak da nam tyle radosci , że zapomnę o tym , że sił już mi dziś brak było . Mówię , że za rok bo nim roślinki się rozkrzewią i zakwitną to co najmniej rok musi upłynąc . Dzisiaj pokażę skalniak przed demontażem . Niestety zdjęc nowego skalniaka na razie nie ma bo gdy skończyłam było już za ciemno na fotografowanie .Myślę , że niedługo pokaże efekt dzisiejszej harówki .



1 komentarz:

  1. No to sie rzeczywiscie napracowaliscie. A moj ogrod stoi......i jestem zla sama na siebie, ze nie mam kiedy a raczej jak sie za niego wziasc. Jestem ciekawa efektu tego twojego skalniaka. Mysle, ze juz w tym roku bedzie ladny a za rok to bedzie szok! Tak mi sie rymnelo.....pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails