wtorek, 28 stycznia 2014

SERDUSZKOWA ROZDAWAJKA

Walentynki za pasem a zatem postanowiłam zorganizować na moim blogu rozdawajkę.
Warunki takie jak wszędzie i jak zawsze.
Do spełnienia są przede wszystkim dwa:
  • zapisać się pod tym postem
  • poinformować o mojej rozdawajce u siebie na blogu lub na Fb
Będzie mi również miło jeśli dzięki tej rozdawajce wpadniecie czasem na któryś z moich trzech blogów i zostawicie po sobie ślad.

Co do prezencików....
Na dzień dzisiejszy powiem, że będzie to:
  • coś praktycznego( modowego),
  •  coś do dekoracji domu
Oczywiście głównie będą to rzeczy wykonane przeze mnie.
Myślę, że znajdą dla siebie coś czytelniczki wszystkich trzech moich blogów.

Zapraszam!!!!Ogłoszenie wyników losowania 9 lutego. Śledźcie pilnie bo przesyłka będzie wysłana już następnego dnia a więc chciałabym mieć adres jak najszybciej:))))



Śledźcie też jeśli macie ochotę następne wpisy bo być może ujawnię w nich część niespodziankowego prezenciku:))))

UZUPEŁNIENIE

Uzupełniam wpis o fotki tego co można zdobyć w mojej rozdawajce. w nowszych moich postach opis szczegółowy:))




 

34 komentarze:

  1. ustawiam sie grzecznie w kolejce. info o rozdawajce na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam się i ja do zabawy:) banerek na blogu: lubimyprezenty.blogspot.com:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z miłą chęcią się dopisuję :) i pozdrawiam :) banerek umieszczę pod koniec tego miesiąca :) co by za często nie postować u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie się zapiszę:)zaciszeewci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też się zapisuje, bo serduszko cudowne
    http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :) Ja też dołączam się do zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z miłą chęcią zapiszę się bo serduszko urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wezmę udział w zabawie i zapraszam do mnie na rocznicowe candy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    Ja również z chęcią się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie:) Oczywiście, że się staję w kolejce!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzechem by było się nie zgłosić ;) Info u mnie już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja też spróbuję stanąć w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo... tajemnicaaaaa :) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawiy mnie te inne Twoje blogi zaraz zajrze :) a i oczywiśćie dopisuję się , banerek zaraz leci na pasek boczny do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce. :))
    Banerek wisi tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. z miłachecia zapisuję się :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli można, to ja tez przyłączam się do zabawy :)
    Link na moim blogu: www.zaplatana.blogspot.com
    Zapraszam również do udziału w moim podwójnym candy :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. To i ja się ustawiam grzecznie w kolejce:)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja się zapisuję! Są śliczne, a ja nie mam pojęcia jak wyszydełkować serduszko :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie niespodzianki. Szybko staje w kolejce i czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam niespodzianki więc ustawiam się i ja szybciutko :-)
    info o zabawie na pasku bocznym ,
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Serduszko jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. staję w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie się dopisuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogłosiłaś candy w moje urodziny więc może przyniesie mi to szczęście:) Zapisuję się absolutnie i już widzę twoje śliczne serca w moim domu:) Baner wieszam i dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Z wielka przyjemnością zapisuję się i mam nadzieję, że los się do mnie uśmiechanie. Przepiękne prezenty :) Miłosne rękawiczki - cudeńko!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też dołacze do zabawy:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygram! :D

    Obserwuję jako: Szanetka Żanetka.
    Baner: http://jeanett-es.blogspot.com/
    e-mail: zaneta1817@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Na szczęście zdążyłam:) Zapisuje się i zaraz umieszczę info na blogu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. dołączę chyba jako ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdążyłam, ale co tam wiadomo, że ostatni będą pierwszymi :))

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails