czwartek, 12 grudnia 2013

KOLEJNE TWORKI

Zmieniłam wystrój naszego dziennego pokoju szumnie zwanego salonem. Dominujący dotychczas kolor terakota zamieniłam modnym ostatnio i bardzo mi się podobającym szarym. W związku z odnowa pokoju zaczął przeszkadzać mi fakt, że na półce pod ławą mam kilka długopisów , ot tak do krzyżówek itp, które stały w kubeczku disneya . Postanowiłam stworzyć nowa osłonkę na ten kubek. Wykorzystałam do tego rurkę po kordonku z którego robiłam śnieżynki. Na drutach dorobiłam "sweterek' dla rurki i mam nowy pojemnik na długopisy.






W salonie zrezygnowałam tez z witryny tworząc tym samym regał. Nie wiem czy to zmiana na stałe czy tylko czasowa ale jest jak jest. Wymyśliłam sobie że na regale zawisną teraz filcowe rękawice i na ta potrzebę takie stworzyła.






Jakiś czas temu zrobiłam choinkę z katalogu firmy kosmetycznej. MÓJ rzucił nań trochę białego lakieru i teraz stoi ona na komodzie obok TV. Na razie jest samotna ale być może wymyśle dla niej jakieś towarzystwo:))



A jak wygląda teraz mój salon w całości możecie zobaczyć na moim drugim blogu gdzie serdecznie Was zapraszam:))))

5 komentarzy:

  1. bardzo elegancko, zastanawiam się gdzie kupiłaś tego renifeka, bardzo mi się podoba. Bardzo fajny pomysł ze zmianą kubeczka :), rękawiczki z filcu też przykuwają uwagę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna dekoracja i oryginalna choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły na dekorację domu! ;)
    Zapraszam do mnie. http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubranka a w szczególności rekawiczki:)

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails