niedziela, 29 grudnia 2013

POPOŁUDNIOWY HAFCIK

Już od dawna chodzą za mną jednokolorowe hafciki, takie troszkę w skandynawskim stylu( chyba tak się on nazywa, znawca nie jestem). Znalazłam w sieci kilka choinek tego typu i postanowiłam, że podczas świąt zacznę wyszywać.
Poszło bardzo szybko i jestem już właścicielką dwóch takich hafcików a trzeci się wyszywa.
Pierwsze dwa są takie same, różnią się jedynie wielkością ponieważ pierwszy wyszywałam pełnym krzyżykiem a drugi półkrzyżykiem. Dzisiaj pokażę Wam tylko jeden ponieważ do drugiego nie mam jeszcze ramki. Jutro wybieram się na miasto to może coś znajdę.




Dla chętnych wzór znaleziony w sieci

A teraz moim marzeniem jest choinka która możecie zobaczyć tutaj. Niestety nie mam wyraźnego wzoru . Od Agi dostałam wzór za który bardzo dziękuj. On jednak też jest niewyraźny ale myślę, że się pomęczę. Wyzwania, OCH!!!
A może macie wyraźny schemat tej choinki?
Mam jeszcze jedną prośbę.
 Na blogu http://jenouvelle.blogspot.com/ zobaczyłam cudowny hafcik szpileczek. Może macie schemat tego haftu, bardzo mi sie podoba.
I kolejna prośba o wzór bombki - sal którą ostatnio widuję na wielu blogach. Podzielcie sie:))))))
Byłabym b. wdzięczna.
Pozdrawiam i tradycyjnie zapraszam do W domu u Miki

3 komentarze:

  1. Śliczny hafcik!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny hafcik co do tej choinki, nie jestem pewna ale chyba widziałam go tutaj http://www.liveinternet.ru/users/goel/rubric/3404124/page7.html

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails