środa, 11 grudnia 2013

WSZYSTKIEGO PO TROSZE

Wciąż sprzątam, przemeblowuję, dekoruję, szydełkuję...
Nie mam czasu na nic, no może gdybym wstawała o siódmej rano a nie o dziesiątej....Ale cicho sza...mam taki komfort więc z niego korzystam. Niestety potem wkurzam się , że nie mam czasu, że nie zdążyłam tego czy tamtego zrobić, że dnia mi mało, że...no właśnie, że zasnąć wieczorem nie mogę. Kiedy jednak rano zadzwoni budzik szybko go wyłączam tłumacząc się sama sobie, że noca nie spałam i tak wpadam w błędne koło. Ale nie o tym dziś. Dziś muszę Wam zacząć pokazywać zaległości robótkowe.
W poprzednim wpisie wspominałam o wymiance z Anią z "POSOLONE POMYSŁY". Ja dla Ani przygotowałam zamotek o który prosiła i żółwika( stały punkt przesyłek ).










Nadal również tkwię w temacie śnieżynek.Większość już poleciała do nowych właścicielek. Oprócz białych powstało tez kilka różowych na specjalne życzenie mojej Andzi.






W sumie w tym sezonie dotychczas powstało ok 110 białych śnieżynek i 11 różowych.
Dzięki uprzejmości jednej z was powstały tez dwie różowe choinki robione z grubej bawełny. Te zrobiłam z myślą o mojej przemalowanej na różowo kuchni.
Chciałabym również podziękować w tym miejscu wszystkim blogerkom , które proszone udostępniają wzory i schematy. Ostatni n. Aga z bloga Koronkowa robota przysłała mi opis gwiazdki mimo iż nie miała schematu i musiała sama ten wzór opisać.
Dziewczyny, bardzo dziękuję.





5 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne a zamotek cudny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka same. O zamotku marzę a gwazdki idę robić sama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te różane ozdoby świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace ładne ale żółwik jest świetny!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails