wtorek, 31 grudnia 2013

OSTATNI WPIS

To już ostatni wpis tego roku.
Podsumowując był to rok raczej udany. Powstało kilkadziesiąt nowych tworków i przede wszystkim spełniło się jedno z  moich wielkich  marzeń - zdobyłam wyższe wykształcenie. Bardzo jestem z tego dumna i choć część z Was pewnie zarzuci mi nieskromność to i tak będę o tym KRZYCZEĆ!!!
Kolejna mała zmiana w moim życiu to założenie kolejnego bloga. Tak się składa, że wciągnęło mnie to ostatnio na maksa i  w związku z tym wciąż zapraszam na mój blog

http://wdomumiki.blogspot.com/

A skoro to już ostatni tegoroczny wpis to chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok, oby był płodny w pomysły i kreatywność. Niechaj każdy z Was zrealizuje swe marzenia a szczęściem swym dzielcie się z innymi.

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

7 komentarzy:

  1. Ode mnie także wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Dlaczego jesteś nieskromna? - ciesz się i chwal się wyższym wykształceniem!!! Gratuluję!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze. Gorąco pozdrawiam lusia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci byś za rok tez mogła napisać; to był udany rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowego bloga, bardzo inspirujący, chętnie zostanę na dłużej i będę podglądała :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń

Inne posty

Related Posts with Thumbnails